Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit míru povědomí o značce Kappa z pohledu současných studentů FTVS. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistíme současný stav povědomí o značce. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního výzkumu. Technikou elektronického dotazování bylo zkoumáno povědomí o značce Kappa mezi současnými studenty FTVS. Konkrétněji výzkum zkoumal Top-of-mind efekt u studentů, zjišťoval, kolik studentů požívá spontánní znalost značky Kappa, analyzoval podpořenou znalost značky Kappa a zkoumal povědomí studentů ohledně sponzoringu značky Kappa. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu UK sice mají povědomí o existenci značky Kappa, nicméně hlubší povědomí jim chybí, hlavně efekt Top-of-mind. Ani spontánní a ani podpořená znalost značky není vysoká. Studenti si značku spojují s Itálií a dokážou rozpoznat logo. Na druhou stranu nemají pojem o sponzoringu firmy. Klíčová slova: hodnota značky, povědomí o značce, spontánní znalost značky, podpořená znalost značky, marketingový výzkum, Kappa
Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit míru povědomí o značce Kappa z pohledu současných studentů FTVS. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistíme současný stav povědomí o značce. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního výzkumu. Technikou elektronického dotazování bylo zkoumáno konkrétně povědomé o značce Kappa mezi současnými studenty FTVS. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu UK sice mají povědomí o existenci značky Kappa, nicméně hlubší povědomí jim chybí, hlavně efekt Top-of-mind. Ani spontánní a ani podpořená znalost značky není vysoká. Studenti si značku spojují s Itálií a dokážou rozpoznat logo. Na druhou stranu nemají pojem o sponzoringu firmy. Klíčová slova: hodnota značky, povědomí o značce, spontánní znalost značky, podpořená znalost značky, marketingový výzkum, Kappa
Marketing of financial services
Žarnaiová, Martina ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) ; Vacek, Vladislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou situaci na českém bankovním trhu z hlediska investování do marketingové komunikace. Efektivnost investování do marketingové komunikace je sledována z hlediska povědomí zkoumaných bank, konkrétně recognition, recall a Top Of Mind. Tato práce se skládá ze tří částí. První část poskytuje teoretický základ a podklady k uskutečnění analýzy. Zahrnuje cíle komunikace na bankovním trhu a způsoby měření těchto cílů. Druhá část, analytická, se zaměřuje na konkrétní problém a na konkrétní banky, které jsou předmětem analýzy. V této části jsou vyslovené hypotézy, které se budu snažit dokázat a v případě opačných výsledků, zdůvodnit proč moje hypotézy byly chybné. Třetí část se zaměřuje na vyslovení závěrů z analýzy a na poskytnutí informací vhodných pro investiční rozhodování v následujících obdobích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.